نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
حالا لیورپول رقیب یوونتوس شد

حالا لیورپول رقیب یوونتوس شد

یوونتوسی ها برای فصل نقل و انتقالات زمستانی، چند بازیکن را در لیست خرید خود قرار داده اند و ماروتا امیدوار است بتواند یک یا دو بازیکن جدید را به ترکیب تیم الگری اضافه کند.

ریکاردو ساپونارا بازیکن ارزشمند باشگاه امپولی که یکی از بهترین بازیکنان سری آ بوده، از جمله اهداف یووه برای نیم فصل می باشد و بانوی پیر مذاکرات رسمی خود را برای خرید این بازیکن آغاز کرده است.

بالا بودن قیمت این بازیکن و در واقع مبلغ پیشنهادی تیم امپولی باعث شده تا روند مذاکرات به آهستگی پیش برود اما یووه در تلاش است تا هر چه زودتر این بازیکن را به ترکیب تیم خود اضافه کند.

امروز رسانه های ایتالیایی مدعی شدند که یوونتوس ها برای خرید ریکاردو ساپونارا یک رقیب سخت به نام لیوپول را در کنار خود می بینند و این تیم انگلیسی با سرمربی جدید خود، به دنبال خرید ریکاردو ساپونارا می باشد.

امپولی قیمت این بازیکن 23 ساله را 20 میلیون یورو اعلام کرده اما یووه در اندیشه ی جذب وی با مبلغی پایین تر از این رقم می باشد.

ریکاردو ساپونارا در پست هافبک هجومی بازی می کند و یگی از بازیکنان تاثیر گذار در تیم امپولی بوده و همه ی کارشناسان از نمایش وی در زمین ابراز رضایت کرده اند.

لطفا یک دقیقه از وقت خود را به ما بدهید . برای حمایت از ما کافیست بر روی آگهی ها کلیک و از آنها بازدید بفرمایید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: